top of page

Tel Panomu Nasıl Yaptım?

Uzun zamandır özellikle pinterestte karşıma çıkan şık metal tel panolara bakıp bakıp iç geçirirken bir yandan da girip çıktığım kırtasiyeden yapı markete her yerde var mı yok mu bu pano diye arayıp durdum.

Tabi ki bulamadım. Hal böyle olunca kare şeklinde telden her şey bir anda dikkatimi çekmeye başladı. Taktım kafaya ya bulacağım ya da bulamazsam yapacağım. Ama nasıl?

Nasıl olur hangi malzemeyi dönüştürebilirim derken en fazla aklıma yatan ve bu işe uygun olduğunu düşündüğüm bahçe çiti oldu. Olur mu olmaz mı diye düşünürken nihayet neden olmasın en azından denersem kaybedeceğim çok fazla bir şey olmaz diyerekten metresi 14 tl den bir metre bahçe çitini kestirip aldım.

Tabi o gün hemen yapamadım. Sanırım bir hafta kadar kaldı duvarın önünde (bu bekleyişe düşüncelerin demlenmesi diyorum ben ) nereye asacağım ne boyutta olacak rengi ne olsun derken kendimi penseyle 3 farklı boyutta keserken buldum. Çünkü 1 metre benim için biraz büyük geldi. Abartılı olurdu daha doğrusu evim için. Rengini düşünürken de mobilyaların siyah gri ağırlıklı ve aksesuarların da genelde bakır olmasından renklerine de bu doğrultuda karar verdim.

Önce duvara sabitlemekti düşüncem ama sonra dolapların üzerinde çok hoşuma gidince şimdilik sabitlemekten vazgeçtim. Zaten ben mütemadiyen evin şekli ile oynayıp dururken onu bir duvara sabitlemek pek de mantıklı olmayacaktı. ( Mesela şu anda da kaloriferin üzerinde kendileri :)))

Eğer bu panoyu beğendiysen sen de hemen ister çalışma masanın önünde ister mutfak listeni yaptığın duvara istersen benim gibi salona aksesuar olarak yapabilirsin. Yapımı çok kolay olduğu için anlatımı burada noktalıyorum ancak yine de soruların varsa yorum kısmına yazman keyifle cevaplamam için yeterli..

Sevgiler ...

Zehra

TAGS

Henüz etiket yok.
bottom of page